پیامک تبلیغاتی

 

شاید این چیزی ها را تاکنون نخوانده باشید:

آیا می دانید بر اساس آخرین تحقیقات ۹۵% پیامک های تبلیغاتی خوانده می شوند!

 

آیا می دانید بر اساس تحقیقات تاثیر SMS تبلیغاتی ۵ برابر بیشتر از Direct Marketing یا تبلیغات بصورت مستقیم می باشد !

 

آیا می دانید ۸۱% شرکتهای بزرگ دنیا برنامه های گسترده ای برای استفاده از Mobile Marketing دارند.

 

با پيشرفت روزافزون فناوري‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي، تلفن همراه نيز جهش چشمگيري داشته و صرفاً به عنوان ابزار مكالمه مورد بهره‌برداري قرار نمي‌گيرد. بلكه با تكيه بر سرويس‌هاي ارزش افزوده به ارائه خدمات بي‌شماري پرداخته و پاسخگوي بسياري از نيازهاي اطلاعاتي شده است.

 

بی شک امروزه تلفن همراه به ابزاری قوی برای ارتباط شرکت ها و سازمانهای بزرگ با مخاطبین خود تبدیل گردیده و پیامک بستر مناسبی برای ایجاد این ارتباط می باشد. امروزه شرکتها و سازمانهای بزرگ در دنیا به فواید استفاده از پیامک در مسیر تجارت خود پی برده اند و از این سیستم در جهت یافتن مشتریان و مخاطبین خود بهره می برند. از نمونه کاربردهای پیامک تبلیغاتی (پیامک انبوه) می توان به استفاده از این سیستم در فروش محصولات و بازاریابی، ایجاد ارتباط دوسویه با مشتریان و مردم، بهبود اتوماسیون اداری و کاهش مراجعه ارباب رجوع به ادارات و سازمانها و نظیر آن نام برد.

 

در این راستا سها پیامک آمادگی خود را جهت مشاوره و راه اندازی سیستمهای مبتنی بر پیامک اعلام نموده و خدمات متنوع سخت افزاری و نرم افزاری را در این راستا ارائه مینماید.

 

روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی

 

جهت ارسال sms تبلیغاتی که در اصطلاح پیامک انبوه نیز نامیده می شود دو روش وجود دارد:

 

الف) استفاده از مودم GSM

 

ب) استفاده از خط مجازی و اینترنت

 

– در روش اول برای ارسال پیامک شما به یک سیم کارت و یک مودم GSM نیاز دارید که با قراردادن سیم کارت درون مودم GSM و به کمک نرم افزاری که روی کامپیوتر نصب می نمایید شروع به ارسال پیامک می نمایید. هزینه بالا و پیچیده بودن مراحل و نحوه استفاده از معایب بزرگ این روش است.

 

– در روش دوم با استفاده از اینترنت و یک شماره مجازی که می تواند به صورت ۱۴ رقمی تا ۵ رقمی باشد و همچنین یک نرم افزار تحت وب پیامک را ارسال نمود . تهیه نرم افزار و همچنین خط مجازی مستلزم هزینه کمتری دارد و نحوه استفاده از آن بسیار آسان و راحت است.این روش مزایایی دارد که مسلما بعد از مطالعه تفاوت این دو روش به این نتیجه می رسید که روش دوم را برای ارسال انتخاب نمایید.

 

 

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی (نسخه پیشرفته)

 

– مخاطب شما مستقیم و بدون واسطه پیام شما را دریافت می کند .

 

– سفارش دهنده تبلیغ اطمینان خاطر دارد که تبلیغ به دست مشتری خواهد رسید .

 

– بیش از ۹۵ درصد تبلیغات ارسال شده توسط مشترکین خوانده می شود

 

– تبلیغات را می توان در فاصله زمانی کوتاهی به تعداد زیادی از مشترکین ارسال نمود

 

– امکان ارائه گزارش ارسال پیامها به مشتری

 

– در این روش تبلیغاتی شما فقط هزینه پیامک های به مقصد رسیده را می پردازید

 

– تبلیغات با این روش تاثیر گذاری بالایی نسبت به سایر روشها دارد

 

– امکان انتخاب شهر و محدوده ارسال اس ام اس توسط شما

 

– امکان ارسال اس ام اس به زبان فارسی یا انگلیسی

 

– امکان ایجاد نظر سنجی توسط پیامک

 

– امکان دریافت پیامک

 

و بسیاری از امکانات دپگر….

 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ما در ارتباط باشند.

۰۹۱۰۶۳۳۳۰۰۸

۰۶۱۴۲۸۳۰۰۱۳

  1. سعیدی گفت:

    آیا امکان ارسال برند به جای شماره های پیشفرض وجود دارد؟

    • پشتیبانی گفت:

      این امکانات بر روی پنل های شرکت وحود دارد و به راحتی می توانید به جای شماره های پیشفرض برند خود را برای مشتریان ارسال نمایید و مشتریان دیگر شماره را نخواهند دید و برند شما برای آنها قابل رویت می باشد.
      پیروز باشید.

  2. زیبایی گفت:

    مرسییییییییییییی